6.3.23

Kosova'dan Takdir Belgesi: 8. Uluslararası Ferizovik 2022

8. Uluslararası Karikatür Festivali, Ferizovik 2022'de verilen üç konu vardı: 
a) Engelliler 
b) Kültürel Miras 
c) Serbest konu. 
Elimdeki çalışmalardan ilk konuda bir siyah-beyaz karikatür yolladığımı hatırlıyorum. Gelen çalışmalar etkinliğin Facebook sayfasında yayınlanıyordu. Sanırım Engelliler konulu yolladığım o iş yayınlanmadı, ya da ben göremedim: Belki de konuyla ilgisiz bulunmuştur diye düşünüyorum, çünkü yağmurlu havada şemsiyesini baston olarak kullanan bir yaşlı figürü içeriyordu. Açıklanan espri, espri sayılmayacağına göre, ben en iyisi onu aşağıda yayınlayayım, okur kendisi karar versin. 
Etkinliğe eser göndererek katıldığım için yukarıdaki elektronik Takdir Belgesi'ni bana yollayan HiTHi Karikatürcüler Derneği Başkanı Imri Musliu'ya teşekkür ediyorum. 
Son yıllardaki karikatür etkinlikleri sertifika konusunda çok cömert. Fakültede seçtiğim üç Yardımcı Sertifika'dan zorunlu olan ikisini alabilmek için iki yıl boyunca üç bölümdeki derslere katılmış, sınavları da ancak ikinci girişlerimde - birer yarıyıl kaybederek - başarabilmiştim. En sevdiğim ve çok okuma yaptığım Avrupa Sanatı içinse sınava girecek ne gücüm, ne de zamanım kalmıştı; bir yılımı alacak bitirme tezimi yazabilmek için vazgeçmiştim ondan. Sonuçta, o zamanki başarı da bir imza ile belgeleniyordu, o kadar.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder